Гарантії, обмін та повернення товару здійснюються згідно Закону України "Про захист прав споживачів"
УВАГА! Товари до 300 грн обміну та поверненню підлягають лише у разі браку!
На всі товари в нашому інтернет-магазині надається гарантія у вигляді гарантійного листа з мокрою печаткою і підписом продавця на підставі передпродажної перевірки кожного товару на:
- Комплектацію;
- Цілісність конструкції;
- Роботу основних функцій.
Щоб в результаті Ви гарантовано отримали робочий пристрій з повною комплектацією!
Уточнення:
Підтвердженням гарантії слугує гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину, в якому вказано гарантійній термін товару.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Гарантія надається на термін до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника.
З питань гарантійного обслуговування Ви можете звертатися за телефонами:
098-004-71-22 та 050-338-61-41
Обмін або повернення товару:
Після покупки товару в нашому магазині, Ви можете повернути його протягом 14-ти днів відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Повернення товару здійснюється шляхом пересилання товару до нас через службу доставки "Нова пошта".
Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:
- товар не використовувався і не має видимих пошкоджень (подряпин, сколів, потертостей), програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д.;
- цілісність упаковки не порушена і товар повністю укомплектований;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Покупець зобов'язаний здійснити повернення товару в належному вигляді продавцеві за свій рахунок. Продавець повертає покупцеві вартість оплаченого товару на карту Приват Банку, за вирахуванням вартості накладних витрат, протягом 7 робочих (банківських) днів з дати отримання повернутого товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленість, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- на комплектуючі (зарядні пристрої, кабелі, периферію);
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
- збереження інформації на жорсткому диску.