Обов'язково перевіряйте товар одразу на відділенні поштового оператора або при доставці кур'єром. Претензії щодо пошкодження товару або не повної комплектації не приймаються після підписання документа про отримання! Забираючи товар з відділеня пошти Ви погоджуєтесь з якістю, станом та комплектацією товару!
Правила повернення товару
Шановні покупці, дякуємо вам за покупки в нашому інтернет-магазині. Якщо з якоїсь причини ви не задоволені придбаним товаром, ми пропонуємо вам ознайомитись із правилами повернення.
Повернення посилок Нової Пошти здійснюється через сервіс "Легке повернення" - https://novaposhta.ua/lp/
1. Загальні умови повернення
1.1. Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки.
1.2. Повернення можливе, якщо товар не використовувався і зберіг свій товарний вигляд, споживчі властивості, а також оригінальну упаковку, плівки та повний комплект постачання.
1.3 Товар не повинен мати слідів пошкоджень (подряпин, потертостей, сколів) та слідів використання.
1.4 Має бути збережено його упаковку, коробка не повинна мати будь яких пошкоджень або слідів скотчу, клею.
1.5. Для оформлення повернення або обміну необхідно надати документ, що підтверджує покупку (товарний чи касовий чек), та заповнити бланк заяву.
Товар не підлягає поверненню, якщо знята плівка з коробки, знята або відсутня захисна плівка елементів виробу всередині коробки, відсутні траспортувальні плівки, в такому разі товар не буде мати товарний вигляд та не підлягає поверненню.
Бланк заяви на повернення коштів за товар
Завантажити бланк повернення (.doc)
2. Порядок повернення товару належної якості
2.1. Роздрукуйте та заповніть бланк-заяву повернення на нашому сайті та зверніться до нашої служби підтримки.
2.2. Упакуйте товар в оригінальну упаковку, вкладіть чек та бланк-заяву на повернення, і надішліть посилку на вказану адресу служби підтримки.
2.3. Після отримання та перевірки товару на відповідність умовам повернення, ми протягом 7 робочих днів здійснимо повернення коштів на ваш рахунок чи обмін товару.
2.4. Послуги з поштової доставки товару при поверненні оплачує клієнт в момент відправки товару продавцю в повному обсязі
3. Повернення товару неналежної якості
3.1. У разі виявлення виробничого браку або пошкоджень, що виникли не з вини покупця, ви можете повернути або обміняти товар.
3.2. Для цього необхідно:
Надати фотографії дефектів товару та чек покупки.
Надіслати товар на вказану адресу для проведення експертизи.
3.3. Після підтвердження дефекту ми запропонуємо вам обмін на аналогічний товар або повернення коштів протягом 7 робочих днів.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- механічні пошкодження та дефекти заподіяні клієнтом;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
4. Повернення коштів
4.1. Повернення коштів здійснюється на банківський рахунок(IBAN) який зазначенний в бланку-заяві на повернення коштів.
4.2. Час зарахування коштів у рахунок покупця залежить від банку чи платіжної системи і може тривати до 30 робочих днів.
5. Вирахування комісії платіжних сервісів
5.1. При поверненні товару належної якості, від суми повернення може бути вирахована комісія платіжних сервісів, що стягується за обробку платежів.
5.2. Розмір комісії платіжних послуг залежить від умов конкретного платіжного сервісу, що використовується при оплаті замовлення.
5.3. Комісія не стягується у разі повернення товару неналежної якості чи помилки, допущеної нашим магазином.
6. Контактна інформація
Якщо у вас виникли питання щодо повернення товару, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки:
Телефон: 044-390-39-90 067-478-39-39 073-564-87-18
Дякую за те, що вибираєте наш магазин! Ми прагнемо зробити ваш шопінг максимально зручним та приємним.