Гарантії, обмін та повернення товару здійснюються згідно Закону України "Про захист прав споживачів"

УВАГА! Товари до 300 грн обміну та поверненню підлягають лише у разі браку!

        На всі товари в нашому інтернет-магазині надається гарантія у вигляді гарантійного листа з мокрою печаткою і підписом продавця на підставі передпродажної перевірки кожного товару на:

 

- Комплектацію;

- Цілісність конструкції;

- Роботу основних функцій.

 

Щоб в результаті Ви гарантовано отримали робочий пристрій з повною комплектацією!

 

Уточнення:

 

        Підтвердженням гарантії слугує гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину, в якому вказано гарантійній термін товару.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Гарантія надається на термін до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника.

З питань гарантійного обслуговування Ви можете звертатися за телефонами:
098-004-71-22 та 050-338-61-41

 

 

Обмін або повернення товару:

 

        Після покупки товару в нашому магазині, Ви можете повернути його протягом 14-ти днів відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Повернення товару здійснюється шляхом пересилання товару до нас через службу доставки "Нова пошта".

 

Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:

 

  • товар не використовувався і не має видимих пошкоджень (подряпин, сколів, потертостей), програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.д.;
  • цілісність упаковки не порушена і товар повністю укомплектований;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

 

        Покупець зобов'язаний здійснити повернення товару в належному вигляді продавцеві за свій рахунок. Продавець повертає покупцеві вартість оплаченого товару на карту Приват Банку, за вирахуванням вартості накладних витрат, протягом 7 робочих (банківських) днів з дати отримання повернутого товару.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

 

  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленість, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • на комплектуючі (зарядні пристрої, кабелі, периферію);
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.